Gigantikussá nőtt a parkoló-biznisz Ferihegy környékén

Lassan mint égen a csillag, annyi az autóparkoló Budapest egyetlen nemzetközi repülőterének körzetében. Örömhír ez a telektulajdonosoknak és az utazóknak is, de leginkább az előbbieknek, akik kisebb logisztikai cégek elől veszik el így a terjeszkedési lehetőséget.

Exkluzív képen a várnegyed legjobb intim terasza

Az európai nagyvárosok várnegyedei mindenütt kiemelt lokációnak számítanak a lakáspiacon. Lassabb ott az élet, általában kisebb a zaj a kis vagy csillapított forgalom miatt és persze sok helyütt csodás a panoráma az alant elterülő városra.

Ki fizeti a régészt? Avagy hogyan lehet meggyorsítani egy magyarországi nagyberuházást

Ki fizeti a régészt? Avagy hogyan lehet meggyorsítani egy magyarországi nagyberuházást

Debrecenben több százmillió forintos lehet az a számla, amit a BMW fizet a közelmúltban befejeződött régészeti munkákért. Más cégnek is mélyen a zsebébe kell nyúlni, ha építkezni akar Magyarországon és csökkenteni akarja az elhúzódó ásatások okozta pluszköltségeket. A vége mindenhogyan az, hogy ezek a kiadások többnyire megjelennek a lakások, az irodák, a hotelek vagy a logisztikai központok árában. Ezért van az, hogy néha megéri inkább kifizetni az eredetileg becsült régészeti költségeknél többet, csakhogy haladjon a beruházás.

Pofonegyszerű: itt a legújabb tuti üzlet az ingatlanpiacon

Hogyan lehet sok pénzből még sokkal többet csinálni? Úgy, hogy egymás közelébe kell építeni az irodaházakat, plázákat és lakásokat. Ezeket manapság városrész központoknak hívjuk, egyre több ilyennek a nevét tanulgatjuk Budapesten. Többségüknek köze van a Dunához és gyökeresen átalakíthatják az adott környéket. Ezeknek a beruházásoknak - bérbeadói és bérlői szempontból - legnagyobb hozadéka, hogy helyben vannak a vevők, az egyes funkciók egymásnak generálnak vásárlókat. Nálunk mindegyik ilyen jól működik.

A magyar plázák elhallgatott titkai - Kellenének a halottak, de erre kicsi az esély

Magyarországon telítődni látszik a bevásárlóközpontok piaca, bár az érdekelt fejlesztők nyilván nem ezt mondják. Sorozatunk első részében az étkeztetési forradalomról írtunk, a másodikban a vásárlások pszichológiai motivációit mutattuk be, a harmadikban pedig a bérlők mozgásterét elemeztük. Nagy kérdés, hogy mit lépnek a vásárlási szokások változásaira az üzemeltetők/bérbeadók. Sorozatunk utolsó részében ezt nézzük meg kritikus szemmel.

A magyar plázák elhallgatott titkai - Milliárdokat szakítanak az okostükörrel és az influenszerekkel

A hazai bevásárlóközpontok kihívásairól szóló sorozatunk előző részeiben az étkeztetési forradalomról, majd a vásárlások pszichológiai motivációiról írtunk. Ebben a részben pedig megnézzük, mit tehet, és mit tesz egy bérlő annak érdekében, hogy megismerje vásárlóit, növelje forgalmát és javítsa bérleti feltételeit.

Magyarország kolosszusai: bivalyerős daruóriások, bányaszörnyek és gigagépek

Magyarország kolosszusai: bivalyerős daruóriások, bányaszörnyek és gigagépek

A dunai hajóbalesetnél alkalmazott szuperdaru ismét rávilágított arra, hogy a rendkívüli helyzetekben csak nagyméretű és nagy teljesítményű erőgépekkel lehet eredményt elérni. Az építőiparban és a bányászatban pedig eleve csak ilyenekkel tudnak hatékonyan működni. Jöjjön néhány gépszörny és robot az itthoni és külföldi építkezésekről. Ámulni ér.

A magyar plázák elhallgatott titkai - Milliárdokat csinálnak, de hogyan?

Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen. Sorozatunkban azt nézzük meg, hogy miként változnak a vásárlási szokásaink és hogyan igazodnak ehhez a magyar bevásárlóközpontok üzemeltetői. Az előző részben az éttermek előretörésének titkairól írtunk, most pedig a vásárlásaink pszichológiai mozgatórugóiról, a motivációkról lesz szó és arról is, hogy miért menekülünk egy központból.

Több százezer magyar életét könnyíti az okosjárda

Több százezer magyar életét könnyíti az okosjárda

Szuper praktikus és nagyon egyszerű megoldásokat mutattak be magyar vállalkozások vezetői a Portfolio Future City 2019 konferenciáján. Például az okosjárdát, ami kerekesszékesek, az őket kísérők és babakocsisok életét könnyíti meg igen jelentősen.

Jön az előfizetéses önvezető autó

Legyőzi-e az önvezető autó a sajátot, lesz-e hol sétálnunk 10 év múlva Budapesten és mikor hallgatja már meg az önkormányzat a lakosságot is? Ezekről vitatkoztak a Portfolio Future City 2019 konferencia második szekciójában kedden délelőtt. A közlekedés, az ingatlanfejlesztés és a várostervezés szorosabb együttműködéséről esett a legtöbb szó.

A magyar plázák elhallgatott titkai - Trükkök egész sorával keresnek vagyonokat az üzletek

Elemi ösztöneinkre épít a plázák és a bennük lévő üzletek marketingje. Érzelmi és értelmi szempontokat érvényesítenek, legálisan, de nagyon trükkösen. Most induló sorozatunkban azt nézzük meg, hogy miként változnak a vásárlási szokásaink, mik a fő pszichológiai motivációk, és hogyan igazodnak ehhez a magyar bevásárlóközpontok bérlői és üzemeltetői.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Egy egész fegyvernemnek kell szembenéznie az új trónkövetelővel: bemutatkozik az RHC-155
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.